З 30 листопада 2016 року по 02 грудень 2016 року в рамках проекту «Добрий знак» буде проведена закупівля і відправка на дослідження в незалежні європейські лабораторії продукції категорії «Молоко ультрапастеризоване» найбільш популярних торгових марок.
За результатами досліджень, проведених ТОВ “ТЕЙЛОР Нельсон Софрез УКРАЇНА” серед споживачів, в першому півріччі 2016 року в п’ятірку найбільш популярних торгових марок, які виробляють молоко ультрапастеризоване, увійшли:
– ТМ «Lactel» (виробник ДП «Лакталіс Україна»)
– ТМ «Селянське» (виробник ТОВ «Люстдорф»)
– ТМ «Слов’яночка» (виробник ВАТ «Вімм-Білль-Данн Україна»)
– ТМ «Ферма» (виробник ТОВ «ТЕРРА ФУД»)
– ТМ «Яготинське» (виробник Філія ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей», ГК «Молочний Альянс»)
У зв’язку з цим, в рамках проекту «Добрий знак» продукція п’яти вищевказаних торгових марок була обрана для проведення незалежного дослідження в лабораторіях Європи.
Згідно регламенту проекту, закупівля продукції здійснюється в магазинах роздрібної або дрібнооптової торгівлі, і відправляється на дослідження в незалежні європейські акредитовані лабораторії.
Результати лабораторних досліджень можуть бути опубліковані на сайті проекту «Добрий знак» http://dobryiznak.ua, а також оприлюднені в одному з випусків телевізійної програми, яка транслюється телеканалом СТБ.